pijama bunny pel dídac

si la setmana passada era la babyshower avui és el primer regal pel Dídac, tot i que fins a l’hivern que ve no crec que se’l pugui posar jiji ^^ el patró és el bunny de la revista 6/15 Ottobre per a nens

si la semana pasada era la babyshower hoy es el primer regalo para Dídac, aunque hasta el invierno que viene no creo que se lo pueda poner jiji ^^ el patrón es el bunny de la revista 6/15 Ottobre para niños

IMG_3412

el vaig cosir fa bastant, i la part de les cames em va donar força problema… traduït: no tenía ni idea de com ajuntar les peces dels camals i el triangle del mig, totes les opcions que embastava em donaven uns resultats extranyísims… u_u’ al final em van salvar de la misèria les noies de Les cosidores del mercat, visca el comerç de barri! són super amables i tenen força articles de merceria, a més de fer els clàssics ‘arreglos’

lo cosí hace bastante, y la parte de las piernas me dio muchos problemas… traducido: no tenía ni idea de como juntar las perneras con el triangulo del medio, todas las opciones que embastaba me daban unos resultados estrañísimos… u_u’ al final me salvaron de la miseria las chicas de Les cosidores del mercat, que viva el comercio de barrio! son súper amables y tienen muchos artículos de merceria, además de hacer los clásicos ‘arreglos’

IMG_3417

amb la cremallera invisible no vaig tenir cap problema, i això que pensava que seria el més complicat!  ^^

llàstima de no haver-lo fet seguint el ‘cose conmigo‘ que les fantàstiques octtobre fans van organitzar el mes passat… però no passa res, el provaré amb un segon que vull fer per un altre bb, gràcies guapes! 😉

con la cremallera invisible no tuve ningún problema, y eso que pensaba que sería lo más complicado! ^^

lástima de no haberlo hecho siguiendo el ‘cose conmigo‘ que las fantásticas ottobre fans organizaron el mes pasado… pero no pasa nada, lo probaré con un segundo que quiero hacer para otro bb, gracias guapas! 😉

IMG_3413

la tela és de totatela, una mica apelfada i calenteta, m’agrada tant que crec que em faré un pijama per a mí, no hi haurà bunny talla adult? 😀

enllaço el post al bloc de les fans de Ottobre, ja hi ha uns bunnys super xulos, no deixeu de passar a donar un cop d’ull!

la tela es de totatela, un poco afelpada y calentita, me gusta tanto que creo que me haré un pijama para mí, no habrá bunny talla adulto? 😀

enlado el post al blog de las fans de Ottobre, ya hay unos bunnys super chulos, no dejéis de pasar a dar un vistazo!

IMG_3419

el coixí el vaig fer amb una tela de punt força suau, també de totatela, que vaig comprar fa molt i vaig usar per fer la IFA que m’he posat trillons de vegades

el patró és inventat a partir d’una plantilla que vaig fer fa força temps per uns altres coixins que vaig cosir amb loneta i que encara guardo. per la cara he agafat com a model varis coixins d’aquest estil que corren per pinterest

el cojín lo hice con una tela de punto muy suave, también de totatela, que compré hace mucho y que usé para hacer la IFA que me he puesto trillones de veces

el patrón es inventado, a partir de una plantilla que hice hace mucho tiempo para otros cojines que cosí con loneta y aún guardo. para la cara cogí como modelo varios cojines de este estilo que corren por pinterest

IMG_3414

això sí, el coixí ja l’ha pogut estrenar ❤

eso sí, el cojín ya lo ha podido estrebar ❤

Anuncis

4 pensaments sobre “pijama bunny pel dídac

  1. Segur que si no se’l pot posar aquest any, se’l posarà l’any vinent. T’ha quedat molt xulo! La tela de monstrus és xulíssima per a petits! i m’encanta el coixí! Potser t’agafo la idea, si em deixes, que he de fer uns regalets per a petits i pot ser un bon complement.

  2. Una lástima que no hubiera estado el CC para cuando te surgieron dudas, pero lo has salvado y te ha quedado genial! esa tela tienes razón que es super gustosa.
    Bunny no hay, pero esta el modelo 37. Sandman que tal vez…

    Gracias por enlazar tu bunny, nos hace mucha ilusión.

    Besos

Deixa un comentari

