rums 9/16 – gorro-braga de cal joan

ai ai ai que arriba la primavera (si ha marxat en algun moment…) i encara no hauré pujat totes les coses d’hivern que vaig cosint :O

ai ai ai que llega la primavera (si se ha ido en algún momento…) y aún no habré subido todas las cosas de invierno que voy cosiendo :O

IMG_3403aquesta és una costura de pim pam i aprofitar retalls per que no fa falta massa tela

esta es una costura de pim pam y para aprovechar retales por que no hace falta demasiada tela

IMG_3404La proposta és de l’Anna de Cal Joan en forma de ‘cose conmigo‘ que per variar no vaig arribar a cosir dins de les dates… moltes gràcies Anna pel super tutorial!

la propuesta es de Anna de Cal Joan en forma de ‘cose conmigo‘ que para variar no llegué a coser dentro de las fechas… muchas gracias Anna por el súper tutorial!

IMG_3405les teles són una dessuadora d’estiu de la pantigana (crec… ups ^^’) i la de colorins de totatela

las telas son de sudadera de verano de la pantigana (creo… ups ^^’) y la de colorines de totatela

IMG_3409crec que a la propera me’l faré un pel més estret que em passa el birujillo per dins de la caputxa brrr

apa, me’n vaig a pujar la gorrabraga al recopilatori i a donar una volta pel rums d’aquesta setmana, petons!

creo que a la próxima lo haré un poco más estrecho por que me pasa el birujillo por dentro de la capucha brrr

ala, me voy a subir el gorrobraga al recopilatorio y ha dar una vuelta por el rums de esta semana, besos!

 

Anuncis

14 pensaments sobre “rums 9/16 – gorro-braga de cal joan

  1. Molt xula aquesta combinació! Jo el vaig fer… i no me l’he pogut posar, no ha fet prou fred! Però bé, millor no ens queixem, que tot el que no hem tingut de fred, tampoc ho hem tingut de factura de calefacció! 🙂

  2. És la primera vegada que veig una gorrabraga d’aquestes! Sembla molt calenteta. Com és reversible pots triar qual de les dues cares et ve de gust gastar cada dia, és genial!

  3. Molt xula! Jo també me l’he posat bastant, encara que no hagi fet fred, com a buff sobretot. La tela estampada m’encanta. Jo la tinc en tons blaus.

Deixa un comentari

