rums 8/16 – estoig pel bullet journal

aquest any m’he animat a tenir una agenda també diy, és a dir, una bullet journal. vaig descobrir la idea a través del bloc waselwasel, la Gemma és taaaan amorosa i explica les coses tan bé, m’encanta el seu bloc! aquí teniu el link de l’entrada on explica què és i com ens en podem fer un. de moment m’està agradant molt la idea, com a bona obsessa de les llistes i dels punteigs però dispersa a més no poder… jeje hi ha lloc per a tot, no és fantàstic?

este año me he animado a tener una agenda también diy, es decir, una bullet journal, descubrí la idea a través del blog de waselwasel, Gemma es taaan amorosa y explica las cosas tan bien, me encanta su blog! aquí tenéis el link de la entrada donde explica qué es y cómo nos podemos hacer uno. de momento me está gustando mucho la idea, como buena obsesa de las listas y los punteos pero dispersa a más no poder… jeje hay sitio para todo, no es fantástico?

IMG_3366toootal, com m’enrotllo, per portar amunt i avall tots els colorins per escriure a la meva superagendaparatodo em volia fer un estoig, compacte i tot-terreny. He optat per aquest tutorial de la Naii que ja havia fet aquí, però aquest cop amb tela de hule que vaig comprar fa eons al casaviva per fer un moneder (un segle d’aquests m’hi poso, promise…)

toootal, como me enrollo, para llevar arriba y abajo todos los colorines para escribir en mi superagendaparatodo me quería hacer un estuche, compacto y todo-terreno. He optado por este tutorial de Naii, que ya havia hecho aquí, pero esta vez con tela de hule que compré hace eones en el casaviva para hacer un monedero (un siglo de estos me pongo, promise…)

IMG-20160131-WA0002

els cercles han casat de xiripa, i jo tan contenta! per dins hi he posat felpa lila, per donar-hi consistència i contrast de colors. la tela és prou sòlida i l’estoig prou compacte com per complir el parell de requisits que li demanava

los círculos han casado de chiripa, y yo tan contenta! por dentro le he puesto felpa lila, para darle consistencia y contraste de colores, la tela es sólida y el estuche compacto como para cumplir el par de requisitos que le pedía

IMG_3368les boletes de colors de la cremallera són del tiger

las bolitas de colores de la cremallera son del tiger

IMG_3369així que estic més que satisfeta amb el meu bullet journal + complements! i que n’és de senzill fer-se contenta… jeje n_n

así que estoy más que satisfecha con mi bullet journal + complementos! y mira que es fácil darse una alegria… jeje n_n

IMG-20160131-WA0005

y con esto y un bizcocho me paso por el RUMS de la semana ocho jajajaj que tingueu un bon dijous! :*

Anuncis

26 pensaments sobre “rums 8/16 – estoig pel bullet journal

Deixa un comentari

