palouis de camaleons

per fi una costura masculina, i és que aquest nadal n’han caigut un parell (queda convalidat fins… jiji) a veure si no trigo massa a pujar l’altra 🙂

por fin una costura masculina, y es que esta navidad han caído un par (queda convalidado hasta… jiji) a ver si no tardo demasiado en subir la otra 🙂

IMG_3346i que menys que una dessuadora! la palouis de ki-ba-doo és un patró molt xulo, amb moltes opcions de variació i el millor.. és unisex (xirivites als ulls *_*). la vaig descobrir en aquest post de la Vanessa de vanähsa i me’n vaig enamorar ❤

y que menos que una sudadera! la palouis de ki-ba-doo es un patrón muy chulo, con muchas opciones de variación y lo mejor.. es unisex (chirivitas en los ojos *_*). la descubrí en este post de Vanessa de vanähsa y me enamoró ❤

IMG_3338des que vaig comprar aquesta tela preciosa de camaleons a Cal Joan sabia que li havia de fer alguna cosa amb ella, és tan acolorida i divertida que li escau ^_^

desde que compré esta tela preciosa de camaleons en Cal Joan, sabía que le había de hacer alguna cosa con ella, es tan colorida y divertida que le pega ^_^

IMG_3345la butxaca frontal és la que inclou el patró, l’he fet amb tela doble, amb dessuadora per dins, per que la de samarreta sola quedava amb poc cos

el bolsillo frontal es el que incluye el patron, lo he hecho con tela doble, con sudadera por dentro, por que la de camiseta sola quedaba con poco cuerpo

IMG_3344el coll no està inclòs al patró original, és un accessori gratuït que podeu trobar aquí, també inclou un altre tipus de butxaca frontal. també l’he cosit amb doble tela i els camaleons per dins, no ens passéssim de cantons jeje

el cuello no está incluido en el patrón original, es un accesorio gratuito que podéis encontrar aquí, también incluye otro tipo de bolsillo frontal. también lo he cosido con doble tela y los camaleones por dentro, no nos pasemos de cantones, jeje

IMG_3343els meus primers ullets! després d’un parell de proves van quedar de conya! la corda lila és de hilos y más i com que el coll quedava una mica obert hi vaig posar uns topalls, també de la mateixa botiga 🙂

mis primeros ojetes! después de un par de pruebas quedaron de coña! la cuerda lila es de hilos y más, y como el cuello quedaba un poco abierto le puse unos topes, también de la misma tienda 🙂

IMG_3347la tela de dessuadora és de la pantigana, en vaig comprar de les dues qualitats que té i la veritat és que aquesta (la SUP) m’agrada molt més que l’altra, tant per tacte com per textura a la vista, em sembla de molta més qualitat, i la diferència de preu no és tanta. Els punys de les manigues i la cintura també són de tela de dessuadora

n’estic molt orgullosa i se l’està posant moltíssim, senyal que li agrada i aquest és el millor compliment!

la tela de sudadera es de la pantigana, compré de las dos calidades que tiene y la verdad es que esta (la SUP) me gusta mucho más que la otra, tanto por tacto como por textura a la vista, me parece de mucha más calidad, y la diferencia de precio no es tanta. Los puños de mangas y cintura también son de sudadera

estoy muy orgullosa de ella y se la está poniendo muchísimo, señal que le gusta y este es el mejor cumplido!

Anuncis

5 pensaments sobre “palouis de camaleons

  1. Eiiii! Jeje em fa tanta il·lusió quan em trobo de casualitat enllaçada en alguna entrada!! Molt molt xula la dessuadora, jo ja en tinc una altra en procés amb aquest patró. La que has enllaçat que vaig fer fa un temps ja la té ben descolorida de tan posar-se-la. I què dir de la tela de camaleons. Sóc fan total, m’encanta! Encara me’n queda un tros i me’l guardo com un tresor! 🙂

  2. Està genial, això està bé que se la posi tant si que li agrada doncs. Hauré de provar aquest patró, a veure quan m’hi poso, per ara faig complements, quan comenci amb roba aquest és un dels que provaré perquè ja m’ha dit que per a mi no em fas mai res ji ji ji

Deixa un comentari

