organitzador per a la furgo

quan la Mara de MiMaraMundo va fer la proposta del #recyclingfriday el mes passat, vaig començar a donar voltes a coses que pogués fer amb teles reciclades… és clar que de pensar a fer hi ha un tros així que moltes coses van quedar al tinter…

fa temps que volia cosir un organitzador per a la furgo, d’aquests que es pengen a la part del darrera dels seients, tant del conductor com del copilot, i serveixen per posar coses de tot tipus. aprofitant l’empenta del #recyclingfriday vaig pensar d’aprofitar uns texans que tenia per reciclar… i aquest és el resultat:

cuando Mara de MiMaraMundo hizo la propuesta del #recyclingfriday el mes pasado, empecé a dar vueltas a cosas que pudiera hacer con telas reciclada… claro que de pensar a hacer hay un trecho así que muchas cosas quedaron en el tintero…

hace tiempo que quería coser un organizador para la furgo, de estos que se cuelgan en la parte de atrás de los asientos del conductor y copiloto, y que sirven para poner cosas de todo tipo. aprovechando el impulso del #recyclingfriday pensé en aprovechar unos tejanos que tenía para reciclar… y este es el resultado:

IMG-20151128-WA0004he aprofitat la part superior d’un camal que ja tenia de serie un munt de butxaques i n’he afegit dues més, gràcies a l’intestimable tutorial de referència de la Charo de Cosiendo y aprendiendo. Heu de veure aquest tutorial, ha tingut la santa paciència d’explicar un munt de butxaques diferents, com es cusen, amb patrons i explicat amb molta cura… és d’aquells de guardar bé el marcador per que segur que hi recorres més d’una vegada, gràcies Charo!

he aprovechado la parte superior de una pernera que ya tenía un montón de bolsillos y he añadido dos más, gracias al inestimable tutorial de referencia de Charo de Cosiendo y aprendiendo. Tenéis que ver este tutorial, ha tenido la santa paciencia de explicar un montón de bolsillos diferentes, como se cosen, con patrones y explicado con mucho cuidado… es de esos de guardar bien el marcador porque seguro que recorres a el en más de una ocasión, gracias Charo!

IMG-20151130-WA0009una de les butxaques que he afegit, seguint aquest tutorial, porta goma el·làstica a la part superior. Com que amb el texà em semblava que quedaria massa rígid, l’he afegit amb una mica de tela africana i així també li dona un toc de color

uno de los bolsillos que he añadido, siguiendo este tutorial, lleva goma elástica en la parte superior. Como con el tejano me parecía que quedaría demasiado rígido, le he añadido un poco de tela africana y así también le da un toque de color

IMG-20151130-WA0003l’altra butxaca és tipus ‘fuelle’ amb tapa, seguint aquests tutorials, també de Cosiendo y aprendiendo. La tapa esta feta amb una tela africana que m’encanta, entretelada per donar-li més rigidesa. Per tancar-la hi he afegit un snap

el otro bolsillo es tipo fuelle con tapa, siguiendo estos tutoriales también de Cosiendo y aprendiendo. La tapa esta hecha con una tela africana que me encanta, entretelada para darle más rigidez. Para cerrarla he añadido un snap

IMG-20151130-WA0011a la part de darrera hi he afegit un tros gran de tela texana, aquest cop no reciclada, per donar-hi més cos. Per tancar els marges, amb bies casolà de retalls. La cantonada del bies també l’he cosit seguint un altre tutorial de la Charo, també us el recomano!

en la parte posterior he añadido un trozo grande de tela tejana, esta vez no reciclada, para darle más cuerpo. Para cerrar los bordes, con bies casero de recortes. La esquina del bies también la he cosido siguiendo otro tutorial de Charo, también os lo recomiendo!

IMG-20151130-WA0007per lligar l’organitzador al seient he aprofitat la mateixa tira de bies per fer quatre llaçades. he de veure com responen quan estigui l’organitzador en ús, a veure si aguanten bé el pes i no es deforma massa. sempre estic a temps de canviar-ho per un velcro o algun sistema més resistent..

para atar el organizador al asiento he aprovechado la misma tira de bies para hacer cuatro lazos. He de ver como responden cuando esté el organizador en uso, a ver si aguantan bien el peso y no se deforma demasiado. Siempre estoy a tiempo de cambiarlo por velcro o algún sistema más resistente…

IMG-20151130-WA0008i així és com queda instal·lat a la furgo, llestos per viatjar ❤

i avui dijous fem ruta pel RUMS! ^_^

y así es como queda instalado en la furgo, listos para viajar ❤

y hoy jueves hacemos ruta por RUMS! ^_^

18 pensaments sobre “organitzador per a la furgo

Deixa un comentari