RUMS 45/15: samarreta Madeleine #sarouelmania + pantalons yoga

avui dos RUMS en un!

per una banda, m’afegeixo a la iniciativa que corre fa un més per la xarxa costurera de #sarouelmania, és a dir, cosir algun patró de l’arxi-famós llibre de Valérie Roy, Sarouels, en podeu trobar el recopilatori al blog de la Pantigana, senzillament brutal! És flipant el que poden fer aquestes mans tant creatives, tinc idees per tres anys com a mínim! ❤

jo volia fer una samarreta i uns sarouels, però com sempre el temps se’m tira a sobre (val si, i els dos milions de projectes que començo a l’hora, també) i els pantalons estan pendents de desfer la butxaca, brrr tema pelut el de les butxaques… així que us ensenyo una samarreta i uns altres pantalons que no són del llibre i em quedo tan ample jeje

IMG_3146

la samarreta és la Madeleine, té una mica de coll alt que queda així una mica obert però m’agrada molt l’efecte que fa. Vaig agafar la talla 42, per que no se on vaig llegir que el tallatge tirava a petit i em va clavada!

IMG_3150

Lo únic que rectificaré en properes versions és la llargada de cintura, que em va quedar una mica curta pel meu gust, per això la vaig rematar només amb la remalladora, i escurçar les mànigues que queden molt llargues. En aquesta versió per això les he deixat així, com que la vaig fer amb dues teles per aprofitar retalls de la que vaig usar pel vestit optic flowers, m’agrada l’efecte que fa … l’altra tela és un punt molt suau que vaig comprar fa molt a Totatela, i que vaig esguerrar tallant un patró de sarouels al revés (moment tierra trágame total) així que la tenia aparcada a veure amb que la podia aprofitar, un rescat immillorable!

IMG_3149

Per que no quedés tan senzilla i provar coses diferents, he cosit un parell de cercles de la mateixa tela dels braços al cos, un més petit al davant i un altre més gros a l’espatlla

IMG_3147 poc a poc em vaig atrevint a modificar i posar alguns detalls de la meva collita ^^

Pel que fa als pantalons, són els Yoga Hose que vaig veure fa unes setmanes al bloc de la Betweenangel i vaig tenir un atac fulminant de CVCQ, els vaig trobar també d’oferta al web i vinga a cosir-los! Es fan en un moment i són suuuper còmodes.

IMG_3144

La tela és elàstica, amb força cos, que vaig comprar a una parada del mercadillo, fa com un brodat raro i no sabia on cosir-la per que no quedés massa quica.. amb la forma dels pantalons i el contrast del puny a ratlles trobo que queda prou compensat 😉

IMG_3148

La butxaca, segons les instruccions hauria d’anar a l’altre camal… mentiria si digués que l’he fet a l’esquerra per que soc esquerrana, jeje

IMG_3142

El puny el vaig cosir amb la costura al darrera i no… si la gran majoria dels patrons la cusen al lateral serà per alguna cosa.. ara ho veig clar :S però tampoc el penso desfer, és un mal menor!

IMG_3141

Anuncis

10 pensaments sobre “RUMS 45/15: samarreta Madeleine #sarouelmania + pantalons yoga

    • Gracias Yolanda! si, puse el margen que indica el libro (si no me equivoco un cm), yo normalmente uso la talla 40 de camiseta y subiendo una talla me queda bien… ya enseñarás el resultado! ;D

Deixa un comentari

