corbatí

Aquest corbatí el vaig cosir per un regal fa unes setmanes, és una costura molt senzilla i resulta un detall bonic per un regal, o qui sap per una disfressa pot ser útil. Vaig buscar exemples per pinterest, i en vaig trobar molts per nen i algun d’adult, finalment em vaig decidir per aquest

20151009_155438

La tela és cotó de patchwork de Totatela, queda bé però també m’agradaria provar el mateix patró amb una tela amb més cos, com un lli per exemple, per que quedem un corbatí més ferm

El tancament l’he fet amb snaps, amb un parell de posicions per si de cas no tenia bé la mida del coll… cada cop sóc més fan d’aquests tancaments, quasi he oblidat com cosir un botó ajaja

que tingueu molt bona setmana!

Esta pajarita la cosí para un regalo hace unas semanas, es una costura muy sencilla y resulta un detalle bonito para un regalo o, quien sabe, para un disfraz puede ser útil. Busqué ejemplos por pinterest, y encontré muchos ejemplos para niño y alguno para adulto, finalmente me decidí por este

La tela es algodón de patchwork de Totatela, queda bien pero también me gustaría probar el mismo patrón con una tela con más cuerpo, como lino por ejemplo, para que quede una pajarita más firme

El cierre lo he hecho con snaps, con un par de posiciones por si no tenía bien la medida del cuello… cada vez soy más fan de estos cierres, casi he olvidado como coser un botón jajaja

que tengáis muy buena semana!

 

Anuncis

Deixa un comentari

