faded stripes per acomiadar l’estiu

al tornar de vacances vaig acabar aquesta samarreta, que tenia tallada feia mesos, per fi i per sumar-me a la bogeria faded stripes d’aquest estiu, hi ha versions per tots els gustos! Les podeu veure al web de fans d’ottobre

IMG-20151005-WA0010

la tela de colorins és més babosa que l’altra, típica de samarreta, i em van fer coses rares al cosir-les juntes (ones, puntades irregulars..) però un cop posada amb el pes de la roba no es nota tant, així que avall que fa baixada! jejej

IMG-20151005-WA0012

això sí, a l’hora de cosir el coll el vaig posar al revés! i després em feia una maaandra tornar-lo a descosir… és la foto que vaig posar el dia de Fallos de l’ #abcdcostura han organitzat la Naii i l’Anna de Cal Joan, m’ho estic passant tan bé amb aquesta iniciativa, m’encanta ^^

IMG-20151005-WA0000

La tela de colorins és de Totatela, i la samarreta no tinc clar si és de Cal Joan o de la Pantigana, aixxx hauria d’etiquetar les teles que després oblido el seu origen jiji

I amb això m’acomiado definitivament de l’estiu… quina feinada que tinc amb tardor/hivern, he de renovar tot l’armari jajaja genial! Em passaré pel RUMS a inspirar-me!

Anuncis

10 pensaments sobre “faded stripes per acomiadar l’estiu

  1. Molt xula la tela!! Gracies per donar vida a la iniciativa tu també!!
    La roba no es de Cal Joan, ja t’ho dic jo que me les se totes!!
    Petons

  2. Una més a la revolució faded stripes! jajaja! molt colorida! per contrarestar aquests dies grisos que vindràn!
    No tenia el teu blog controlat! Apa, ja te tinc al bloglovin’! I jo també m’ho estic passant d’allò més bé al instagram!!

Deixa un comentari

