robe simple

m’encanta la roba japonesa, em passaria les hores fullejant els llibres de patrons japonesos, amb aquelles fotos tan minimal, i la roba tan (aparentment) senzilla, però que escau tan bé…

IMG_3351aquest és el segon patró que cuso del llibre ‘La couture au naturel en lin et coton‘, el primer van ser els pantalons de lli que podeu trobar aquí. Com el primer aquest ha esta un patró senzillísim de cosir, potser encara més, no he trobat cap problema en que les instruccions siguin en francès.

IMG_3348Al principi el resultat se’m feia raro, el vaig tallar força de llarg per que tan ample semblava més una cantant de gospel que una japonesa etèria… ^^’ (quan en realitat soc 100% mediterrània jaja)

IMG_3352la tela és un lli lila preciós de Cal Joan que m’encanta, el color és alegre i encara que s’arrugui queda bé, que per això és lli 😀

IMG_3343en aquest post si que tinc fotos amb farcit! me les va fer una amiga en una sortida de shopping teler moolt especial… més informació en propers posts 😉

IMG_3355

I ara sí, vaig a passar pel RUMS a veure que han fet aquestes mans prodigioses!

Anuncis

7 pensaments sobre “robe simple

  1. Ooooooh! Quin vestit més xulo… m’encanta el color i encara que s’arrugui, diuen que l’arruga es bella… i jo també em pasaria hores i hores mirant llibres de costura japonesa

Deixa un comentari

