faldilla pim pam

A principis d’estiu em vaig cosir aquesta faldilla en un pim pam, el patró és la típica faldilla tipus A, tot i que he de reconèixer que vaig copiar l’estructura bàsica de la cordula, que tinc a la llista de pendents…

IMG_3127El puny crec que és de la Pantigana i la tela de Totatela, m’agrada molt tot i que és una mica aspre, però bé, com que la faldilla és ample no molesta massa. Pot ser li afegeixo una butxaca per que així queda una mica sosa però de moment ja me l’he posat molt així, sin ná

bon dijous de RUMS!

 

Anuncis

6 pensaments sobre “faldilla pim pam

Deixa un comentari

