vestit hana de Cal Joan

Aquests mesos de silenci blogueril he cosit algunes coses que aniré pujant poc a poc. He aprés a cosir al meu ritme sense estressar-me ni fer-me agobios per seguir el ritme de la blogosfera… la veritat és que l’activitat és tal que per a mi és força difícil de seguir amb el temps lliure del que disposo així que calma, relax i si participo en un ‘cose conmigo’ quatre mesos després no passa res… del que es tracta és de passar-s’ho bé cosint oi? 😉

El tema de modelatge tampoc se’m dona massa bé (entre vergonya i inapitud real i demostrable per posar) així que motiu de més per fer el ronso i que les costures es vagin acumulant sense publicar ^^’

Al final he optat per fer una tanda de fotos sense farcit, pot ser més endavant m’hi torno a posar, no prometo res ¬_¬

I ara sí, el vestit Hana de Cal Joan per fi! del que va proposar el cc a mitjans de maig, les teles també són de Cal Joan.

IMG_3105

El patró és senzill de fer i ‘resultón’, em vaig liar una mica amb les pinces del pit (per no fer cas de les instruccions, aaai! i han quedat  una mica desplaçades, però no queda malament 😛
La tela de gotetes de colors és cotó tipus patch, al tallar-la al bies ha agafat un punt elàstic i vaig tenir problemes per cosir-la amb la màquina normal, al final, després d’alguns intents vaig optar per tirar de remalladora i amunt! 😉
Amb el coll també vaig tenir un petit problema i és que amb les presses per acabar-lo vaig posar una entretela que tenia per casa, més adient per un bolso que per un vestit i diguem que el resultat va quedar una mica ‘rigid’ :S en fi, menys mal que amb les rentades sembla que es va estovant una mica… uix de tot s’aprèn!

Tinc ganes de provar la versió amb tela de punt però això ja serà més endavant…

Salut i bon RUMS!

Anuncis

8 pensaments sobre “vestit hana de Cal Joan

Deixa un comentari

