de sarouel a faldilla

Què fer quan no acabes de trobar la mida de les cames d’un sarouel? Fàcil, anar pel dret i convertir-lo en faldilla n_n

20150222_122155

Fa tems que vaig trobar aquest fantàstic patró de Mi rincón de mariposas, de fet és un cosim plegades, així que fins hi tot tenim les instruccions pas a pas, tot un luxe. De fet me’n vaig fer uns per mi a finals d’estiu però no els vaig penjar al blog. També són texans i, tot i que n’estic molt contenta, tinc ganes de fer-me’n uns amb tela de punt per aquest estiu, crec que seran més còmodes.

Aquests els vaig fer per a una amiga, però la part dels camals em va quedar massa estreta, i després d’un parell d’intents poc exitosos d’ampliar-los, he decidit tallar i convertir-los en faldilla. Aparentment queda bé, tot i que encara no se l’ha emprovada, espero que resulti l’invent!

20150426_112147
La tela de puny és de la Pantigana Shop, la de texà de Totatela i la de les butxaques uns retalls de Telaria que em van sobrar de fer aquests pantalons i una altra coseta que ja penjaré més endavant

Anuncis

Deixa un comentari

