propòsits DIY 2015

seguint la corrent de la blogosfera, deixo registre dels meus bons propòsits DIY per al 2015, més com a recordatori per mi que per una altra cosa, una altra llista de pendents (algun dia m’hauré de fer una llista de llistes..);

  1. canviar i optimitzar el taller de lloc (fet!)
  2. dinamitzar el bloc
  3. acabar tapís del menjador (abans de primavera!)
  4. reduir l’stock de llanes (mantes, amigurumis, coixins, telar, macramé…)
  5. reduir l’stock de teles (roba, bosses, motxilles…)
  6. fer projectes amb agulla màgica. tot i que l’original que em van regalar al taller de duduà ja no la tinc, provar-ho amb la que vaig trobar a la merceria…
  7. fer entre tres / quatre projectes al mes i fer-ne registre al bloc
  8. cosir-me el 100% de la roba jo mateixa (el que no pugui comprar de proximitat i consum responsable)
  9. noves tècniques: fer brodats amb sashiko
  10. teixir un jersei per mi

podria allargar la llista a l’infinit, però cal ser breus, i sobretot efectius

molt feliç any nou 2015 per tothom, que se us compleixin els desitjos i pugueu acabar moltes llistes ^^

20141231_124317el nou taller, tot més a mà, més endreçat i més fàcil d’escalfar!

Anuncis

Un pensament sobre “propòsits DIY 2015

  1. Retroenllaç: Coll gustós | nurks7

Deixa un comentari

